Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012


Fetish Goddess Eva και Μistress DespoinaTO MANIΦΕΣΤΟ 
THΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ 
Ενας σημαντικός αριθμός γυναικών (των οποίων το πλήθος συνεχώς αυξάνεται), που φορούν μακριά φορέματα ή δερμάτινα παλτά, είτε ψηλοτάκουνα πέδιλα στα πόδια τους, είτε μπότες και παπούτσια με χαρακτηριστική (και συνάμα σημειολογικά ισχυρή) έμφαση στα ψηλά τακούνια ή ακόμα είναι κάτοχες παραδοσιακών αξεσουάρ τιμωρίας, αποκαλούνται "Θεές" και λατρεύονται σαν τέτοιες από έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό αντρών που σκύβουν το κεφάλι μπροστά στα πόδια τους. 
Πρόκειται άραγε για την εμφάνιση μιας καινούργιας μορφής "θρησκείας"; 
Ίσως να είναι και έτσι...Το μανιφέστο που ακολουθεί περιγράφει με φιλοσοφικούς και θρησκευτικούς όρους την παραδοχή που βασίζεται στην εμπειρία πως ορισμένες πράξεις και εκφράσεις γυναικείας κυριαρχίας πάνω σε ισχυρούς εκπροσώπους του αντρικού φύλου, όσο ακραίες κι αν είναι, εφόσον συντελούνται τελετουργικά και μια συνιστώσα τους αποτελεί και μια μορφή ψυχοδράματος, μπορεί να εκληφθούν ως θρησκευτικές εμπειρίες με την έννοια πως οδηγούν στη λατρεία των γυναικών αυτών που αποκαλούνται "Θεές" από τους ίδιους τους άντρες που σκύβουν το κεφάλι τους μπροστά στα πόδια τους. 
Υπάρχει άραγε λοιπόν κάποιος εσωτερικός, ψυχικός, πνευματικός λόγος για τον οποίο, όλο και περισσότερες γυναίκες σταδιακά κάνουν ακλόνητη πίστη τους ότι είναι προορισμένες να ελέγχουν κυριαρχικά τους άντρες; 
Υπάρχει κάποιος συνειδησιακός λόγος για τον οποίο όλο και περισσότεροι άντρες αναγνωρίζουν το μεγαλείο που υπάρχει στην παράδοσή τους σε τέτοιες γυναίκες και ανακαλύπτουν τον φυσικό τους ρόλο όταν υποτάσσονται εντελώς σε αυτές, σε μια ολοκληρωτική γυναικεία εξουσία και κυριαρχία, στην εκδήλωση της οποίας θεωρείται αυτονόητο ότι θα δέρνονται και θα μαστιγώνονται τελετουργικά από Αυτές
’ντρας με ισχυρή προσωπικότητα, εγωισμό και πνευματική καλλιέργεια, μεταμορφώνεται σε ταπεινό σκλάβο Γυναίκας μέσα από "ειδική τελετή" 
Εάν η νέα αυτή "θρησκεία" της Κυρίαρχης Γυναίκας στηρίζεται στο στοιχείο του παραδομένου και υποταγμένου αρσενικού, κάποιος θα μπορούσε να αναρωτηθεί γιατί και πως μπορεί να υπάρξει οποιοσδήποτε άντρας που να είναι κάτοχος οποιασδήποτε εξουσίας. 
Η απάντηση βρίσκεται στη διακήρυξη ότι σε κανέναν άντρα δεν μπορεί να αποδοθεί με εμπιστοσύνη το δικαίωμα της άσκησης οποιασδήποτε εξουσίας, εάν αυτός δεν είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να την εκχωρήσει, υπακούοντας στη διαταγή μιας Ανώτερης Γυναίκας. 
Κατά συνέπεια, προκειμένου να έχει ουσιαστικό νόημα η "ειδική τελετή", απαιτείται η παράδοση αληθινής αντρικής δύναμης και ισχύος στην κυριαρχία της γυναίκας.
Η τελετή είναι κατάλληλη και επιβεβλημένη για άντρες με ισχύ, κύρος και δύναμη (όχι μόνο σωματική δύναμη που αποτελεί ένα κοινό γνώρισμα της πλειοψηφίας των αντρών), αλλά κυρίως με πνευματική δύναμη και καλλιέργεια. 
Το Μανιφέστο διακηρύσσει ότι οι άντρες αυτοί πρέπει να "καθαρίζονται" περιοδικά μέσα από "ειδικές τελετές" που είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να καταδεικνύουν και να κάνουν ορατό με δραματικό και εντυπωσιακό τρόπο την πράξη της παράδοσης και της υποταγής της αντρικής δύναμης στην Γυναικεία Κυριαρχία. 
Η ιέρεια (δηλαδή η γυναίκα που πραγματοποιεί την τελετή), αλυσοδένει (σε μια πράξη με έντονο συμβολισμό) το υπό "κάθαρση" αρσενικό και στη συνέχεια μετατρέπει αυτόν τον μέχρι τότε δυνατό, ελεύθερο και εγωιστή άντρα, σε έναν ταπεινό σκλάβο της Θεάς Kali (βλ. παρακάτω) στον οποίο ανατίθεται μια σειρά από υπηρεσίες και καθήκοντα που πρέπει να εκτελέσει αλυσοδεμένος για να εξευμενίζει τη Θεά. 
Τη θέση της ιέρειας μπορεί να έχει οποιαδήποτε Γυναίκα συνειδητοποιεί ότι είναι προορισμένη να έχει κάτω από την κυριαρχία της και να δαμάζει άντρες, ενώ σε αρκετές χώρες (κυρίως στις ΗΠΑ) έχει γίνει ακουστό ότι σε κατά τόπους κοινότητες έχουν ανακηρυχτεί Πρωθιέρειες και Αρχιέρειες. 
Ειδικά καθήκοντα αρσενικών σκλάβων σε ναούς της Θεάς Kali 
Το μανιφέστο διακηρύσσει ότι το πιο σημαντικό καθήκον των αρσενικών σκλάβων σε ναούς όπου λατρεύεται η Θεά Kal,i είναι η χρησιμοποίησή τους σε τελετές που απαιτούν προσφορές αρσενικών υπό μορφή θυσιών, ανάμεσα στις οποίες κεφαλαιώδη σημασία και προτεραιότητα έχουν μετά την προετοιμασία του αρσενικού (που δένεται με αλυσίδες σε συμβολική στάση υποταγής), ο ξυλοδαρμός του και το μαστίγωμα του κορμιού του από την ιέρεια που πραγματοποιεί την τελετή "καθαρισμού" του αρσενικού σκλάβου. 
Η πράξη του ξυλοδαρμού από γυναικεία χέρια (στη διάρκεια του οποίου, το αρσενικό όχι μόνο δέρνεται χωρίς να προβάλει καμία αντίσταση, αλλά και αγωνίζεται να υπομένει την τελετή προτρέποντας έτσι με αυτή την ιδιότυπη "αντίσταση" τη Γυναίκα να τον δέρνει ασταμάτητα και δυνατότερα) αποτελεί μια εξαιρετικά ζωτική προσφορά στη Θεά. 
Καθώς είναι γνωστές οι ιστορικές εικόνες που δείχνουν τη Θεά Kali να κάθεται στο θρόνο της σε Κυριαρχική στάση, έχοντας κάτω από τα πόδια της τον Shiva, που δείχνεται ως φιγούρα ανάσκελα ξαπλωμένου και αλυσοδεμένου αρσενικού, το Μανιφέστο συμπεραίνει ότι αποτελεί ειδική υποχρέωση του κάθε αρσενικού να υποβάλλεται στις τελετές "θυσίας" υπομένοντας αγόγγυστα και με υπομονή την υποταγή του και την ταπείνωσή του από την ιέρεια, ως προσφορά στη Θεά. 
Η διαμόρφωση της συνείδησης του αρσενικού περνάει μέσα από την επίγνωση της πραγματικής ταπείνωσης που υπέχει το να συρθεί στα πόδια της ιέρειας σαν σκυλί. 
Η Kali συμβολίζει με τη στάση της την συντριβή του αντρικού εγωισμού. Καθώς στέκεται στο θρόνο της έχοντας έναν άντρα κάτω από τα πόδια Της, είναι ξεκάθαρο ότι πρόθεσή της είναι πως πρέπει να συντριβεί το αντρικό "εγώ". 
Το Μανιφέστο περιγράφει μια ειδική τελετή για την ολοκληρωτική συντριβή του αντρικού εγωισμού. Το αρσενικό δένεται χειροπόδαρα, σφιχτά, και μαστιγώνεται από την ιέρεια (την γυναίκα που πραγματοποιεί την τελετή). 
Μαστιγώνεται με τελετουργικό τρόπο, αλύπητα, με τρόπο που να φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μαστίγωμα είναι μια τελετή, όχι μια τιμωρία. 
Ωστόσο, μια συνειδητοποιημένη ιέρεια πρέπει να είναι αδίστακτη, να μαστιγώνει το αντρικό κορμί με πάθος, απελευθερωμένη, να μη δείχνει οίκτο και να πιστεύει συνειδητά ότι μαστιγώνοντας αδίστακτα και αλύπητα τον παραδομένο άντρα, ουσιαστικά τον καθαρίζει από τον τεράστιο αντρικό εγωισμό του. 
Ενώ είναι εξαιρετικά χρήσιμο να διαρκεί η τελετή κατά το δυνατό περισσότερο, δεν παύει να είναι πολύ σημαντικό κατά διαστήματα να μαστιγώνει η γυναίκα με πολύ δύναμη, για να δίνει κίνητρα στο παραδομένο αρσενικό και να το μαθαίνει να αντεπεξέρχεται σε τελετές "καθαρισμού" μεγάλης διάρκειας. 
Έτσι, ανάλογα με την αλάνθαστη κρίση της η ιέρεια θα μαστιγώνει το αρσενικό με πολύ δύναμη, βοηθώντας το έτσι να συνειδητοποιεί τη θέση του και το ρόλο του. 
Μακρές σε διάρκεια τελετές, κατά τις οποίες το αρσενικό μαστιγώνεται από την ιέρεια το εκπαιδεύουν και το μαθαίνουν να προσφέρει συνειδητά το κορμί του για να μαστιγωθεί ακόμα και χωρίς να είναι δεμένο, συμμετέχοντας έτσι ενεργά και πειθήνια, ορθώνοντας το στέρνο του και το κορμί του και προσφέροντάς το συνειδητά και περήφανα για να μαστιγωθεί από την Γυναίκα. 
Με τον τρόπο αυτό είναι εγγυημένα σίγουρο, ότι το αρσενικό θα συρθεί σα σκυλί, καθαρισμένο και λυτρωμένο από τον εγωισμό του στα πόδια της γυναίκας από την οποία μαστιγώθηκε και θα προσφέρει το κεφάλι του και το πρόσωπό του, ως υποπόδιο, σε εκείνη. Καθισμένη συμβολικά στο θρόνο, η Γυναίκα Κυρίαρχος θα πάρει το αρσενικό κάτω από τα πόδια της, σκλαβωμένο και απαλλαγμένο από τον εγωισμό του. 
Η Ιέρεια μαθαίνει το σκλάβο να προσεύχεται κάτω από δύσκολες γι αυτόν συνθήκες 
Μια τελετή ολοκληρωτικής ταπείνωσης που συμβάλλει στη βελτίωση της συνείδησης του αρσενικού και της συνειδητής αποδοχής της θέσης του μπροστά στην ιέρεια, θέσης που δεν διαφέρει από αυτήν ενός σκυλιού.
Μετά το πέρας μιας πράξης της τελετής, στη διάρκεια της οποίας η Γυναίκα μαστίγωσε αδίστακτα και παθιασμένα το κορμί του παραδομένου άντρα, το αρσενικό δένεται χειροπόδαρα, πολύ σφιχτά, με τα χέρια πίσω από την πλάτη και σύρεται ανάσκελα μπροστά στο θρόνο της ιέρειας που παίρνει το πρόσωπο του κάτω από τα γυμνά της πόδια. 
Η Γυναίκα τον διατάζει να προσευχηθεί στη Θεά και να ζητήσει μετάνοια και οίκτο. Φυσικά, η ίδια δεν πρόκειται να επηρεαστεί από τις εκκλήσεις του για λύπηση, γιατί έτσι κι αλλιώς είναι στην απόλυτη δικαιοδοσία της ο προγραμματισμός της επόμενης τελετής "καθαρισμού", η διάρκεια και ο ρυθμός του μαστιγώματος καθώς και η δύναμη με την οποία θα τον μαστιγώσει. Αλλά, ενώ αυτός προσπαθεί να μιλήσει, εκείνη πιέζει το γυμνό της πόδι σταθερά πάνω στο στόμα του, προσπαθώντας να παρεμποδίσει τις εκκλήσεις του για οίκτο. 
Θέλει να "νοιώθει" αλλά και να ακούει τις προσευχές λατρείας στην Θεά και τις εκκλήσεις για οίκτο που προέρχονται από το "υποπόδιό" της. Τα πόδια της συνεχίζουν να ακολουθούν το κεφάλι του (με στόχο το στόμα του) που κινείται απεγνωσμένα προσπαθώντας να ελευθερωθεί για να μιλήσει. 
Τελικά, αποκαμωμένος, σταματάει τις προσπάθειες να αποφύγει το πόδι της που σημαδεύει επίμονα το στόμα του και αφοσιώνεται να φιλάει και να γλύφει το πόδι της γυναίκας. Η τελετή αυτή βελτιώνει τη συνείδησή του σαν αρσενικού σκυλιού και τον βοηθάει να κατανοήσει τον καινούργιο του ρόλο και κυρίως τη θέση του. 
Αρκετές γυναίκες έχουν αναφέρει ότι η απεγνωσμένη δόνηση και το σπαρτάρισμα των χειλιών ενός μαστιγωμένου άντρα κάτω από τα γυμνά τους πόδια, τους προξενεί μια αλλόκοτη και τοξική ευχαρίστηση που τις κάνει να θέλουν να παρατείνουν αυτή την αίσθηση για ώρες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου